Termene si conditii

Piese de schimb pentru electrocasnice,echipamente bucatarii profesionale,aer conditionat, climatizare,echipamente frigorifice. Contact- ametistfrigo@gmail.com Tel. .0744545827 www.ametist-frigo.ro;   - Program L-V 8.00-16.00 ; S-D închis

AMETIST FRIGO SRL
SCAMETIST FRIGO SRL cu SEDIUL SOCIAL str. Baia Mare nr.3, Bucuresti, CUI RO5365792, este societatea care administreaza domeniul www.ametist-frigo.ro .

AMETIST FRIGO SRL denumita in continuare "AMETIST" societate organizata in baza legii romane, cu sediul social in orasul București, str Baia Mare ,nr.3,sect.3,tel.0744545827.

Punct de luctru Loc.Vidra ,Str. Lotus ,Nr.31-41,Jud Ilfov

Prezentul site se adresează in special persoanelor juridice și pentru a face cunoscuta oferta AMETIST persoanelor fizice.

In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:

CONTINUT are urmatoarea definitie:

Toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
Continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre un angajat/colaborator AMETIST prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al AMETIST UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contact, specificate sau nu de catre acesta;
informatii legate de produsele, serviciile si/sau preturile practicate de catre AMETIST intr-o anumita perioada;

PRODUSE si SERVICII – orice produs , inclusiv documentele mentionate in COMANDA, care urmeaza a fi furnizate de catre AMETIST, CLIENTULUI ca urmare a incheierii CONTRACTULUI.

UTILIZATOR: reprezinta persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT-ul SITE-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre AMETIST (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre AMETIST si acesta.

CLIENT: persoana fizica sau juridica sau orice entitate juridica care efectueaza o COMANDA.

FORMULARE ONLINE: pagini din continutul acestui site care contin rubrici pe care CLIENTUL le poate completa cu: informatii personale, adresa, date de contact

COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, prin care CLIENTUL transmite AMETIST intentia sa de a achizitiona PRODUSE si SERVICII de pe SITE. Rezervarea unui PRODUS accesand SITE-ul nu reprezinta o COMANDA.

CONTRACT: reprezinta o COMANDA confirmata de catre AMETIST, prin care AMETIST este de acord sa livreze CLIENTULUI PRODUSE si SERVICII, iar CLIENTUL este de acord sa efectueze plata acestora.

TRANZACTIE – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui PRODUS si/sau SERVICIU de catre AMETIST prin virament bancar sau printr o terta parte -curier-

NEWSLETTER - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic (e-mail, SMS), asupra PRODUSELOR/SERVICIILOR si/sau promotiilor desfasurate de catre AMETIST intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea AMETIST cu referire la informatiile continute de acesta.

UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii AMETIST.

UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare urmatoare.



1. DATE CU CARACTER PERSONAL. FORMULARE ONLINE
Prin folosirea sau trimiterea datelor dumneavoastra, prin intermediul formularelor din cadrul paginii web, va dati acordul expres si neechivoc ca datele obtinute în urma înregistrării să fie procesate si folosite de către AMETIST FRIGO SRL exclusiv pentru actiuni de marketing, evidenta clientilor,facturi, studii de cercetare de piata, pentru a va trimite informatii despre produse, servicii astfel: prin posta,telefon,email

**Temeiul juridic al prelucrarii: art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR, respectiv "prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract";


2. POLITICA DE VANZARE

Toate informatiile folosite pentru descrierea PRODUSELOR si/sau a SERVICIILOR disponibile pe SITE (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea AMETIST, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Promotiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

Accesul in vederea efectuarii unei COMENZII ii este permis oricarui CLIENT/UTILIZATOR.
Pentru motive justificate AMETIST isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul CLIENTULUI/UTILIZATORULUI in vederea efectuarii unei COMENZI si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii CLIENTULUI/UTILIZATORULUI pe SITE, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel AMETIST, In oricare dintre aceste cazuri, CLIENTUL/UTILIZATORUL se poate adresa scris AMETIST, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care AMETIST isi deruleaza operatiunile pe SITE.

AMETIST nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata de catre AMETIST ca avand valoarea unui CONTRACT.

Notificarea primita de catre CLIENT, imediat dupa efectuarea COMENZII are rol de informare si nu reprezinta confirmarea COMENZII. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

CONTRACTUL se considera incheiat intre AMETIST si CLIENT in momentul primirii de catre CLIENT de la AMETIST, prin intermediul postei electronice a notificarii de confirmare a COMENZII. Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre AMETIST.


Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii si cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.



3. COMANDA

CLIENTUL/UTILIZATORUL poate efectua COMENZI pe SITE, prin adaugarea PRODUSELOR si/sau SERVICIILOR dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza COMANDA efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un PRODUS si/sau un SERVICIU este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui PRODUS/SERVICIU in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii COMENZII, nu atrage dupa sine inregistrarea COMENZII, implicit nici rezervarea automata a PRODUSULUI/SERVICIULUI.

Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare online, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii COMENZII.

Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca AMETIST poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de AMETIST, in orice situatie in care este necesara contactarea CLIENTULUI.

AMETIST poate anula COMANDA efectuata de catre CLIENT, in urma unei notificari prealabile adresate CLIENTULUI, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

Datele furnizate de catre CLIENT, pe SITE sunt incomplete si/sau incorecte.
Clientul nu a achitat contravaloarea produselor comandate și preluate anterior.

Clientul nu trimite datele de identificare ale echipamentului pentru care a comandat piesa de schimb 

Comenzile ferme,exprese , repetate date de client în baza ofertei transmise de AMETIST țin loc de contract și nu pot fi returnate.



4. PRETUL PRODUSELOR SI SERVICIILOR

Toate preturile aferente PRODUSELOR prezentate pe SITE sunt exprimate in lei (RON),euro (EURO) si includ T.V.A.,


In cazul platilor online AMETIST nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre CLIENT, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai CLIENTUL.

Pretul poate fi modificat de catre AMETIST , in orice moment, fara preaviz.In aceste cazuri AMETIST va informa CLIENTUL asupra pretului corect înainte de confirmarea,livrarea  comenzii.

AMETIST atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri AMETIST va informa CLIENTUL asupra pretului corect înainte de confirmarea comenzii.



5. MODALITATEA DE LIVRARE

Produsele comandate se ridica din Localitatea .Vidra ,Strada. Lotus ,Nr.31-41,Jud Ilfov ,Cod postal  077185

La solicitarea CLIENTULUI ,PRODUSUL va fi livrat acestuia ,in sistem de curierat door-to-door catre CLIENT sau poate fi ridicat personal, conform optiunii CLIENTULUI cu programare în vederea executiei comenzii în termenul agreat.

AMETIST va asigura ambalarea corespunzatoare a PRODUSELOR si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

La pretul produsului se adauga costuri logistice suplimentare reprezentand servicii de ambalare etichetare colet Aceasta taxa apare in formularul comenzii la rubrica ,,Livrare :

Costul livrarii variaza in functie de localitate ,volumul,greutatea produsului livrat  si se adauga la pretul produsului comandat si a cheltuielilor logistice .Costul transportului pentru colet se achita direct curierului la lvrarea  acestuia

AMETIST va efectua livrarea PRODUSELOR si prestarea SERVICIILOR  pe teritoriul Romaniei si al Uniunii Europene .

In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca PRODUSUL nu este diponibil, AMETIST va informa CLIENTUL despre aceasta situatie. AMETIST poate livra CLIENTULUI un PRODUS similar avand acelasi pret, in situatia in care PRODUSUL solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.

Detaliile de livrare a PRODUSELOR/SERVICIILOR incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea AMETIST, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

Ridicare ,livrare sediu magazin -Dupa efectuarea comenzii online  ,in masura in care CLIENTUL alege optiunea RIDICARE DIN MAGAZIN si confirmarea acesteia de catre un operator Ametist Frigo ,acesta se poate prezenta pentru ridicarea comenzii 

**Deschiderea coletului la livrare
Platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit in stare perfecta ce ai comandat. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe www.ametist.ro. Acesta ofera clientilor posibilitatea de a verifica daca produsul/produsele comandate se prezinta in stare perfecta la livrare.
Serviciul "Deschiderea coletului la livrare" este valabil doar pentru produsele care sunt expediate prin intermediul firmei de curierat si daca soliciti in mod expres acest serviciu echipei noastre de Vanzari inainte de trimiterea coletului.
Tariful acestei optiuni este cel afisat in comanda
Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta (este sigilat, nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic), NU si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

**Descidere colet
“Deschiderea coletului la livrare” este un serviciu care se aplica tuturor produselor comercializate pe site-ul ametist.ro. In momentul livrarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor. In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzii, implicit a tuturor produselor livrate.

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu se afla în stare perfecta de livrare si prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, poti refuza comanda. Procedura de refuzare a comenzii are loc prin completarea unui proces verbal de constatare, de catre curier impreuna cu clientul. Procesul verbal de constatare se poate intocmi doar in prezenta curierului in momentul livrarii, ulterior, dupa ce curierul a plecat de la destinatie Procesul verbal nu mai poate fi completat. In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, solicitarea pentru deschiderea coletului se poate efectua inainte de a achita comanda sau dupa ce ai achitat comanda, doar in prezenta curierului.

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in cont in cel mai scurt timp. In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport sunt asigurate de catre vanzator.

NOTA: Verifica coletele in momentul livrarii, orice reclamatie ulterioara conform careia coletul a ajuns deteriorat este nula!


6. MODALITATEA DE PLATA

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare COMANDA. AMETIST va emite catre CLIENT o factura-proforma pentru PRODUSELE ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.



In cazul in care un PRODUS si/sau SERVICIU comandat de catre CLIENT, nu poate fi livrat de catre AMETIST ,acesta din urma va informa CLIENTUL asupra acestui fapt si va returna in contul CLIENTULUI contravaloarea PRODUSULUI si/sau SERVICIULUI, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care AMETIST a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care CLIENTUL si-a exprimat in mod expres intentia de retragere din CONTRACT.

Plata poate fi efectuata și la termen caz în care clientul va transmite ramburs pe cheltuiala sa cec sau bilet la ordin.




7. TRANSFERUL PROPRIETATII PRODUSELOR

In afara de cazul in care este agreat de catre AMETIST si CLIENT diferit, proprietatea asupra PRODUSELOR va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea CLIENTULUI in locatia indicata in COMANDA (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de catre Curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate la depozitul AMETIST).



8. DREPTUL DE RETRAGERE

Potivit legislatiei in vigoare, CLIENTUL isi poate exercita dreptul de retragere din CONTRACT in termen de 14 (paisprezece) zile de la intrarea in posesie a PRODUSELOR.

In cazul in care CLIENTUL solicita retragerea din CONTRACT folosind Formularul de Retragere in cadrul termenului legal, in cazul in care COMANDA este achitata, AMETIST va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii AMETIST de catre CLIENT asupra deciziei sale de retragere din CONTRACT.

Produsele ridicate din magazin se pot returna in 24 ore 

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

pentru COMENZILE achitate cu OP / Ramburs/ prin virament bancar;
AMETIST va putea amana rambursarea sumei pana la primirea PRODUSELOR vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi PRODUSELE (se va lua data cea mai recenta).

Cheltuielile ocazionate de expedierea returnarea produsului cad în sarcina Clientului.

**Sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT urmatoarele:

-furnizarea de PRODUSE confectionate dupa specificatiile prezentate de CLIENT sau personalizate in mod clar
-furnizarea de produse realizate pe baza de comanda ferma cu abateri de la produsele standard
-deteriorarea produselor

-Produsele aflate in ambalaj sigilat aplicat de producator,furnizor,cat si amblaj sigilat aplicat de Ametist Frigo

-Modulele si componentele electrice si electronice care nu au din fabricatie elemente de protectie

-Produsele in descrierea carora nu se regasesc datele echipamentelor supuse reparatiei ,interventiei 

-Produsele care au fost comandate, fara transmiterea datelor de identificare aferente echipamentelor supuse interventiei

-Produsele care nu au la baza o constatare prealabila a defectiunii ,efectuata de o firma scializata 

-Produsele livrate si care nu sunt montate de firme autorizate

*Produsele sigilate in ambalaj transparent nu se pot returna

*Piesele de schimb desigilate nu se înlocuiesc.

*Piesele montate, ,deteriorate ,distruse .

*Modulele electronice de baza , comanda ,control  nu se inlocuiesc 

*Modulele electronice de baza , comanda ,control , care necesita programare dedicata ,nu se inlocuiesc 

*Piesele de schimb electrice, mecanice ,care nu au din fabricatie sisteme de protectie in cazul functionarii defectuoase ale echipamentului 

*Piesele de schimb defecte in perioada de garantie  se înlocuiesc numai daca sunt însoțite de documente justificative emise de firma prestatoare de servicii

 

8,1-Garanția tehnica / comerciala


Pentru a beneficia de garantie clientul, persoana fizica / juridica,este obligat sa prezinte documentul de achiziție al produsului,certificatul de garantie,dovada efectuãrii constatãrii defectului cat si a montajului/inlocuirea produsului de catre o firma autorizata.

Conform legii 449/2003/oug 34/2014 .
Returnarea produselor se poate efectua in 14 zile de la primirea coletului respectând datele anterior stipulate .
**Produsele ridicate din magazin se pot returna in 24 ore

*GARANTIE-GARANTIE PERSOANE FIZICE- Bunurile de folosinta indelungata au termen de garantie 24 luni conform producator .
**Articolele care reprezinta piese de schimb/accesorii ale produselor de marca originale au termen de garantie 1 luna de zile numai daca sunt montate de firme autorizate,iar pentru a beneficia de aceasta trebuie sa existe ambalajul original iar piesa sa nu fi suferit socuri mecanice, electrice sau contact cu lichide. Deasemenea garantia nu se ofera pentru montaje defectuoase.
Piesele comandate gresit nu se schimba/returneaza.
Daca piesele de schimb nu sunt montate de catre firme autorizate produsele comercializate de Ametist Frigo/www.ametist.ro nu beneficiazã de garantie

**GARANTIE PERSOANE JURIDICE-Bunurile de folosinta indelungata au termen de garantie 12 luni conform producator .
**Articolele care reprezinta piese de schimb/accesorii ale produselor de marca originale au termen de garantie 1 luna de zile numai daca sunt montate de firme autorizate,iar pentru a beneficia de aceasta trebuie sa existe ambalajul original iar piesa sa nu fi suferit socuri mecanice, electrice sau contact cu lichide. Deasemenea garantia nu se ofera pentru montaje defectuoase. Piesele comandate gresit nu se schimba/returneaza.
Daca piesele de schimb nu sunt montate de catre firme autorizate produsele comercializate de Ametist Frigo/www.ametist-fdrigo.ro nu beneficiazã de garantie
**Firmele autorizate sunt obligate sa emitã,,FISA DE CONSTATARE/REPARAȚIE,FACTURA FISCALA ,semnata ,stampilata.
**Documentele emise de firmele autorizate ,respectiv FISA DE CONSTATARE/REPARAȚIE,FACTURA FISCALA ,semnata ,stampilata,stau la baza garantiei produselor comercializate,livrate de AMETIST FRIGO .Lipsa acestor documente duce la pierderea garantiei oferite de AMERTIST FRIGO
*Componentele discrete si consumabilele nu au garantie comerciala

*Garanția produselor se acorda numai daca acestea sunt asociate conform datelor de identificare de pe eticheta echipamentului respectiv :model, tip, cod, produs pnc,cod service specificate si in descrierea produsului sau in raspunsul primit in urma unei solicitãri trimise catre Ametist Frigo.

*Rãspunsul la solicitãri se face pe baza datelor trimise de persoana fizica/ juridica pe email ametistfrigo@gmail.com ,WhatsApp.
*Furnizorul,respectiv Ametist Frigo nu poate fi tras la rãspundere pentru produsul livrat in cazul in care datele transmise nu sunt corecte si complete .
**Sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT urmatoarele:
-furnizarea de PRODUSE confectionate dupa specificatiile prezentate de CLIENT sau personalizate in mod clar
-furnizarea de produse realizate pe baza de comanda ferma cu abateri de la produsele standard
-deteriorarea produselor.
-Produsele aflate in ambalaj sigilat aplicat de producator,furnizor,cat si amblaj sigilat aplicat de Ametist Frigo

-Modulele si componentele electrice si electronice care nu au din fabricatie elemente de protectie

-Produsele livrate si care nu sunt montate de firme autorizate
-Componentele discrete si consumabilele nu au garantie comerciala .

*Garanția produselor se acorda numai daca acestea sunt asociate conform datelor de identificare de pe eticheta echipamentului respectiv :model, tip, cod, produs pnc,cod service specificate si in descrierea produsului sau in raspunsul primit in urma unei solicitãri trimise catre Ametist Frigo.
*Piesele cumpărate necorespunzător și / sau deja instalate nu vor fi înlocuite!

**Montajul pieselor de schimb se face de catre persoane juridice autorizate
**Firmele autorizate sunt obligate sa emitã,,FISA DE CONSTATARE/REPARAȚIE,FACTURA FISCALA ,semnata ,stampilata.
**Documentele emise de firmele autorizate ,respectiv FISA DE CONSTATARE/REPARAȚIE,FACTURA FISCALA ,semnata ,stampilata,stau la baza garantiei produselor comercializate,livrate de AMETIST FRIGO .LIpsa acestor documente duce la pierderea garantiei oferite de AMERTIST FRIGO
*Componentele discrete si consumabilele nu au garantie comerciala

**Documentele emise de firmele autorizate ,respectiv FISA DE CONSTATARE/REPARAȚIE,FACTURA FISCALA ,semnata ,stampilata,stau la baza garantiei produselor comercializate,livrate de AMETIST FRIGO .LIpsa acestor documente duce la pierderea garantiei oferite de AMERTIST FRIGO
*Componentele discrete si consumabilele nu au garantie comerciala

*Rãspunsul la solicitãri se face pe baza datelor trimise de persoana fizica/ juridica pe email ametistfrigo@gmail.com ,WhatsApp.mesaj telefonic
*Furnizorul,respectiv Ametist Frigo nu poate fi tras la rãspundere pentru produsul livrat in cazul in care datele transmise nu sunt corecte si complete .

*Produsele se livreaza numai dupa verificarea datelor de identificare ale echipamentului
*Produsele sigilate in ambalaj transparent nu se pot returna
*Piesele de schimb desigilate nu se înlocuiesc.
Piesele de schimb defecte se înlocuiesc numai daca sunt însoțite de documente justificative emise de firma prestatoare de servicii
Pe documentul justificativ trebuie sa fie înscrise datele de identificare firma ,semnãtura persoanei împuternicite,numele si semnãtura tehnicianului care a efectuat intervenția.
Piesele desigilate ,montate folosite nu se returneazã.Pentru persoanele fizice / juridice finalizarea comenzii reprezinta automat acceptul acestor condiții.Rãspunsul la solicitãri nu poate atrage sub nici o forma raspunderea Ametist Frigo .
*In cazul in care datele trimise de solicitant nu sunt corecte ,produsele nu se returneazã.

*In cazul in care se constata neconformitatea produsului returnat,furnizorul, respectiv Ametist Frigo ,conform legii își rezerva dreptul de a calcula suma aferenta repunerii in conformitate a produsului returnat si rambursarea catre consumatorul final persoana fizica/juridica doar a diferenței ramase .Suma aferenta repunerii in conformitate poate varia intre 0 si 100% din valoarea produsului.
*Contravaloarea reprezentând suma aferenta returului se efectueazã in cont bancar dupa recepția produsului.

**Sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT urmatoarele:

-furnizarea de PRODUSE confectionate dupa specificatiile prezentate de CLIENT sau personalizate in mod clar
-furnizarea de produse realizate pe baza de comanda ferma cu abateri de la produsele standard
-deteriorarea produselor

-Produsele aflate in ambalaj sigilat aplicat de producator,furnizor,cat si amblaj sigilat aplicat de Ametist Frigo

-Modulele si componentele electrice si electronice care nu au din fabricatie elemente de protectie

-Produsele livrate si care nu sunt montate de firme autorizat.

Toate PRODUSELE beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi (cu exceptia produselor resigilate), in ambalajele originale si provin din producția AMETIST sau a producatorilor/comerciantilor autorizați.


Reclamatiile privind deficiente ale PRODUSULUI/PRODUSELOR achizitionate se vor adresa în scris la adresa de email : ametistfrigo@gmail.com
CLIENTUL, are obligatia sa respecte instrucțiunile de întretinere , garanția utilizării îndelungate a produselor AMETIST.



9. PUBLICITATE

Se va face prin intermediul postei e mail sau a rețelelor de socializare cu respectarea confidențialității persoanelor.

Renuntarea la primirea e mailurilor de catre CLIENT sau UTILIZATOR se poate face in orice moment folosind posta electronica sau avizul telefonic cu confirmarea din partea AMETIST FRIGO .



10. INFORMATII LEGALE

10.1. RASPUNDERE AMETIST

AMETIST nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care CLIENTUL sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre AMETIST a oricarei din obligatiile sale conform COMENZII si pentru daune care rezulta din utilizarea PRODUSELOR si SERVICIILOR dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

10.2. GARANTII

Toate PRODUSELE beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi (cu exceptia produselor resigilate), in ambalajele originale si provin din producția AMETIST sau a producatorilor/comerciantilor autorizați.

Reclamatiile privind deficiente ale PRODUSULUI/PRODUSELOR achizitionate se vor adresa în scris la adresa de email : ametistfrigo@gmail.com
CLIENTUL, are obligatia sa respecte instrucțiunile de întretinere , garanția utilizării îndelungate a produselor AMETIST.

10.3. FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

10.4. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

CONTRACTUL este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre AMETIST si CLIENT se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.

10.5. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA

CONTINUTUL, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe SITE, sunt proprietatea exclusiva a AMETIST, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
CLIENTULUI/UTILIZATORULUI nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui CONTINUT in orice alt context decat cel original intentionat de AMETIST, includerea oricarui CONTINUT in afara SITE-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al AMETIST asupra CONTINUTULUI precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea CONTINUTULUI, decat cu acordul scris expres al AMETIST.
Orice CONTINUT la care CLIENTUL/ UTILIZATORUL are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prezentului document, in cazul in care CONTINUTUL nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre AMETIST si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea AMETIST cu referire la acel CONTINUT.
CLIENTUL/ UTILIZATORUL poate copia, transfera si/sau utiliza CONTINUTUL numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile prezentului document.
Niciun Continut transmis catre CLIENTsau UTILIZATOR, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea AMETIST si/sau al angajatului/prepusului AMETIST care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.


Protectia Consumatorilor - ANPC

ANPC ANPC