Achiziționând prin intermediul siteului www.ametist.ro,ametist-frigo.ro beneficiezi întotdeauna de garanția produselor achiziționate conform legislației in vigoare si politicilor comerciale ale producătorilor.

Prin garanția comerciala aveti la dispoziție inlocuirea piesei respective in cazul in care, in urma unei utilizării normale, in condițiile tehnice date de producator piesa prezintă defecte de fabricație sau prezintă defecțiuni, in perioada de garantie.

Garanția tehnica / comerciala


Pentru a beneficia de garantie clientul, persoana fizica / juridica,este obligat sa prezinte documentul de achiziție al produsului,certificatul de garantie,dovada efectuãrii constatãrii defectului cat si a montajului/inlocuirea produsului de catre o firma autorizata.

Conform legii 449/2003/oug 34/2014 .
Returnarea produselor se poate efectua in 14 zile de la primirea coletului respectând datele anterior stipulate .
**Produsele ridicate din magazin se pot returna in 24 ore

*GARANTIE-GARANTIE PERSOANE FIZICE- Bunurile de folosinta indelungata au termen de garantie 24 luni conform producator .
**Articolele care reprezinta piese de schimb/accesorii ale produselor de marca originale au termen de garantie 1 luna de zile numai daca sunt montate de firme autorizate,iar pentru a beneficia de aceasta trebuie sa existe ambalajul original iar piesa sa nu fi suferit socuri mecanice, electrice sau contact cu lichide. Deasemenea garantia nu se ofera pentru montaje defectuoase.
Piesele comandate gresit nu se schimba/returneaza.
Daca piesele de schimb nu sunt montate de catre firme autorizate produsele comercializate de Ametist Frigo/www.ametist.ro nu beneficiazã de garantie

**GARANTIE PERSOANE JURIDICE-Bunurile de folosinta indelungata au termen de garantie 12 luni conform producator .
**Articolele care reprezinta piese de schimb/accesorii ale produselor de marca originale au termen de garantie 1 luna de zile numai daca sunt montate de firme autorizate,iar pentru a beneficia de aceasta trebuie sa existe ambalajul original iar piesa sa nu fi suferit socuri mecanice, electrice sau contact cu lichide. Deasemenea garantia nu se ofera pentru montaje defectuoase. Piesele comandate gresit nu se schimba/returneaza.
Daca piesele de schimb nu sunt montate de catre firme autorizate produsele comercializate de Ametist Frigo/www.ametist-fdrigo.ro nu beneficiazã de garantie
**Firmele autorizate sunt obligate sa emitã,,FISA DE CONSTATARE/REPARAȚIE,FACTURA FISCALA ,semnata ,stampilata.
**Documentele emise de firmele autorizate ,respectiv FISA DE CONSTATARE/REPARAȚIE,FACTURA FISCALA ,semnata ,stampilata,stau la baza garantiei produselor comercializate,livrate de AMETIST FRIGO .Lipsa acestor documente duce la pierderea garantiei oferite de AMERTIST FRIGO
*Componentele discrete si consumabilele nu au garantie comerciala

*Garanția produselor se acorda numai daca acestea sunt asociate conform datelor de identificare de pe eticheta echipamentului respectiv :model, tip, cod, produs pnc,cod service specificate si in descrierea produsului sau in raspunsul primit in urma unei solicitãri trimise catre Ametist Frigo.

*Rãspunsul la solicitãri se face pe baza datelor trimise de persoana fizica/ juridica pe email ametistfrigo@gmail.com ,WhatsApp.
*Furnizorul,respectiv Ametist Frigo nu poate fi tras la rãspundere pentru produsul livrat in cazul in care datele transmise nu sunt corecte si complete .
**Sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT urmatoarele:
-furnizarea de PRODUSE confectionate dupa specificatiile prezentate de CLIENT sau personalizate in mod clar
-furnizarea de produse realizate pe baza de comanda ferma cu abateri de la produsele standard
-deteriorarea produselor.
-Produsele aflate in ambalaj sigilat aplicat de producator,furnizor,cat si amblaj sigilat aplicat de Ametist Frigo

-Modulele si componentele electrice si electronice care nu au din fabricatie elemente de protectie

-Produsele livrate si care nu sunt montate de firme autorizate
-Componentele discrete si consumabilele nu au garantie comerciala .

*Garanția produselor se acorda numai daca acestea sunt asociate conform datelor de identificare de pe eticheta echipamentului respectiv :model, tip, cod, produs pnc,cod service specificate si in descrierea produsului sau in raspunsul primit in urma unei solicitãri trimise catre Ametist Frigo.
*Piesele cumpărate necorespunzător și / sau deja instalate nu vor fi înlocuite!

**Montajul pieselor de schimb se face de catre persoane juridice autorizate
**Firmele autorizate sunt obligate sa emitã,,FISA DE CONSTATARE/REPARAȚIE,FACTURA FISCALA ,semnata ,stampilata.
**Documentele emise de firmele autorizate ,respectiv FISA DE CONSTATARE/REPARAȚIE,FACTURA FISCALA ,semnata ,stampilata,stau la baza garantiei produselor comercializate,livrate de AMETIST FRIGO .LIpsa acestor documente duce la pierderea garantiei oferite de AMERTIST FRIGO
*Componentele discrete si consumabilele nu au garantie comerciala

**Documentele emise de firmele autorizate ,respectiv FISA DE CONSTATARE/REPARAȚIE,FACTURA FISCALA ,semnata ,stampilata,stau la baza garantiei produselor comercializate,livrate de AMETIST FRIGO .LIpsa acestor documente duce la pierderea garantiei oferite de AMERTIST FRIGO
*Componentele discrete si consumabilele nu au garantie comerciala

*Rãspunsul la solicitãri se face pe baza datelor trimise de persoana fizica/ juridica pe email ametistfrigo@gmail.com ,WhatsApp.mesaj telefonic
*Furnizorul,respectiv Ametist Frigo nu poate fi tras la rãspundere pentru produsul livrat in cazul in care datele transmise nu sunt corecte si complete .

*Produsele se livreaza numai dupa verificarea datelor de identificare ale echipamentului
*Produsele sigilate in ambalaj transparent nu se pot returna
*Piesele de schimb desigilate nu se înlocuiesc.
Piesele de schimb defecte se înlocuiesc numai daca sunt însoțite de documente justificative emise de firma prestatoare de servicii
Pe documentul justificativ trebuie sa fie înscrise datele de identificare firma ,semnãtura persoanei împuternicite,numele si semnãtura tehnicianului care a efectuat intervenția.
Piesele desigilate ,montate folosite nu se returneazã.Pentru persoanele fizice / juridice finalizarea comenzii reprezinta automat acceptul acestor condiții.Rãspunsul la solicitãri nu poate atrage sub nici o forma raspunderea Ametist Frigo .
*In cazul in care datele trimise de solicitant nu sunt corecte ,produsele nu se returneazã.

*In cazul in care se constata neconformitatea produsului returnat,furnizorul, respectiv Ametist Frigo ,conform legii își rezerva dreptul de a calcula suma aferenta repunerii in conformitate a produsului returnat si rambursarea catre consumatorul final persoana fizica/juridica doar a diferenței ramase .Suma aferenta repunerii in conformitate poate varia intre 0 si 100% din valoarea produsului.
*Contravaloarea reprezentând suma aferenta returului se efectueazã in cont bancar dupa recepția produsului.

**Sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT urmatoarele:

-furnizarea de PRODUSE confectionate dupa specificatiile prezentate de CLIENT sau personalizate in mod clar
-furnizarea de produse realizate pe baza de comanda ferma cu abateri de la produsele standard
-deteriorarea produselor

-Produsele aflate in ambalaj sigilat aplicat de producator,furnizor,cat si amblaj sigilat aplicat de Ametist Frigo

-Modulele si componentele electrice si electronice care nu au din fabricatie elemente de protectie

-Produsele livrate si care nu sunt montate de firme autorizat.

Toate PRODUSELE beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi (cu exceptia produselor resigilate), in ambalajele originale si provin din producția AMETIST sau a producatorilor/comerciantilor autorizați.


Reclamatiile privind deficiente ale PRODUSULUI/PRODUSELOR achizitionate se vor adresa în scris la adresa de email : ametistfrigo@gmail.com
CLIENTUL, are obligatia sa respecte instrucțiunile de întretinere , garanția utilizării îndelungate a produselor AMETIST.

Date de contact:

www.ametist.ro tel.0744545827,e-mail ametistfrigo@gmail.com,service@ametist.ro

Datele solicitate pentru dovada efectuării intervenției service sunt:
Fisa de service ,care sa cuprinda urmatoarele date :
Constatare ,reparatie /interventie .
Constatare -defectul constatat
Operatii efectuate pentru remedierea defectului , montaj/inlocuire ,cod,denumire produs/produse inlocuite

DATA: ZIUA..............LUNA..........ANUL.............
STAMPILA SI SEMNATURA SOCIETATII CARE A EFECTUAT INSTALAREA

Cum comand.

1- Verificati datele afisate pe eticheta echipamentului (model,cod service)
2-Introduceti cantitatea in casuta ,,Cumpar"(dati click pe butonul ,,Cumpar ")
3- Alegeti si completati datele de facturare
-Persoane fizice -Nume/Prenume/Adresa,nr.bl.,sc.et.ap./Oras/Judet /telefon ,e-mail .
- Persoane juridice /CUI/RC/Cont /Banca /Adresanr.bl.,sc.et.ap./Oras/Judet /telefon /Nume Prenume persoana de contact /e-mail.
4-Salvati datele
5-In casuta pentru observatii, va rugam sa introduceti datele de pe eticheta echipamentului si datele de pe produsul solicitat.
6-Trimiteti comanda
7-Asteptati confirmarea comenzii de catre un operator .
**Data livrării nu este obligatorie și este condiționată de disponibilitatea produselor
8- Plata se efectuează cash ramburs la destinație,cu OP,card bancar .
9- Pretul,termenul de livrare si tariful curierului sunt orientative.Pretul produsului ,tariful pentru curier si termenul de livrare sunt stabilite in momentul in care se livreaza comanda.
10-Pentru identificarea corecta a pieselor/componentelor solicitate avem nevoie de poza etichetei echipamentului.
11-**GARANTIE PERSOANE FIZICE -articolele care reprezinta piese de schimb/accesorii ale produselor de marca originale au termen de garantie 24 luni numai daca sunt montate de firme autorizate .

**GARANTIE PERSOANE JURIDICE  -articolele care reprezinta piese de schimb/accesorii ale produselor de marca originale au termen de garantie 24 luni numai daca sunt montate de firme autorizate .

Componentele discrete si consumabilele nu au termen de garantie.
Garanția comerciala se acorda pentru articolele si produsele montate/inlocuite de persoane juridice autorizate
*Pentru comenzile online aferente persoanelor fizice returnarea produselor se efectuează conform legilor in vigoare .Returnarea produselor se poate efectua in 14 zile de la primirea coletului respectând datele anterior stipulate .
Piesele de schimb desigilate nu se schimba
Contravaloarea reprezentând suma aferenta returului se efectueaza in cont bancar dupa receptia produsului.



TEL COMENZI: 0744545827,
e-mail ametistfrigo@gmail.com ,service@ametist.ro
**Pretul afisat reprezinta oferta comerciala ,are rol informativ si nu poate atrage raspunderea societății noastre pentru eventualele modificări survenite pe parcursul derulării acesteia.
Termen de livrare produse 5-7zile
Taxa transport curier estimata pentru 0-2kg oriunde in Romania 37.00 lei.                                                       
Pentru piesele avand anumiti furnizori /producatori ,in functie de volum,greutate se percep taxe suplimentare                                                                                                                                                                                    TARIFELE PENTRU EXPEDIEREA COLETELOR SE MODIFICA IN FUNCTIE DE GREUTATE SI ZONA DE LIVRARE.

PROGRAM DE LUCRU LUNI-VINERI 8:00-16:00
SAMBATA - DUMINICA INCHIS
PROGRAM PENTRU CONFIRMAREA COMENZILOR L-V 12.00 - 14.00
COMENZI ONLINE NON STOP
*PENTRU IDENTIFICAREA CORECTA A PIESEI VA RUGAM TRIMITEȚI-NE O IMAGINE CU DATELE DE PE ETICHETA APARATULUI.
APARATE AER CONDITIONAT -Piesa unitate interioara -poza eticheta unitate interioara-Piesa unitate exterioara -poza eticheta unitate exterioara
Finalizarea comenzii reprezinta acordul dumneavoastră pentru aceste condiții


Protectia Consumatorilor - ANPC

ANPC ANPC